کارواش خانگی چه کاربردی دارد ؟

تمیز بودن ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل برخی از افراد اقدام به خرید دستگاه کارواش خانگی می کنند این دستگاه با قدرت پاشش قوی آب, عملیات شست و شو را انجام می دهد که به مراتب راحت تر و کارآمدتر از شست و شو توسط دست و نیروی انسانی است

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

تمیز بودن ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل برخی از افراد اقدام به خرید دستگاه کارواش خانگی می کنند این دستگاه با قدرت پاشش قوی آب ، عملیات شست و شو را انجام می دهد که به مراتب راحت تر و کارآمدتر از شست و شو توسط دست و نیروی انسانی است.

کارواش خانگی یک دستگاه مکانیزه، بسیار کارآمد و در عین حال ساده است که به دلیل فشار قوی که در آب وجود دارد مهم ترین مزیتی که ایجاد می کند افزایش کیفیت شستشو است. هنگام کار با کارواش خانگی قدرت آب فشار بالا، به خوبی قادر است انواع آلودگی ها، رسوب و جرم را از سطح مورد شستشو جدا نماید. قدرت پاشش آب در فشاری بیش از ۱۰۰ بار توسط دستگاه واترجت خانگی، به مراتب کارآمدتر و موثرتر از اعمال فشار توسط نیروی انسانی خواهد بود و برای از بین بردن آلودگی از سطوح مختلف کفایت می کند و تاثیر مثبتی در کاهش انرژی صرف شده توسط کاربر در حین نتیجه بهتر خواهد داشت.باعث می شود تمامی آلودگی ها از سطح کار برداشته شود و محیط تمیزی داشته باشیم.

اساس عملکرد کارواش خانگی چگونه است ؟

کارواش خانگی یک دستگاه مکانیزه، بسیار کارآمد و در عین حال ساده است که به دلیل فشار قوی که در آب وجود دارد مهم ترین مزیتی که ایجاد می کند افزایش کیفیت شستشو است. هنگام کار با کارواش خانگی قدرت آب فشار بالا، به خوبی قادر است انواع آلودگی ها، رسوب و جرم را از سطح مورد شستشو جدا نماید. قدرت پاشش آب در فشاری بیش از ۱۰۰ بار توسط دستگاه واترجت خانگی، به مراتب کارآمدتر و موثرتر از اعمال فشار توسط نیروی انسانی خواهد بود .

طرز کار کارواش به این صورت است که آب وارد پمپ شده و پس از افزایش فشار آب توسط موتور از طریق شلنگ از دستگاه خارج می شود. قدرت فشار آب توسط دکمه نازل که در انتهای دستگاه کارواش تعبیه شده کنترل می شود. میزان فشاری که به دستگاه وارد می شود باید متناسب با ابعاد و مقاومت دستگاه باشد چون اکثرا دستگاه های کارواش خانگی را با ابعاد کوچک می سازند که قابلیت حمل و نقل داشته باشند پس باید فشار وارد به دستگاه چک شود تا فشار بالا سبب خرابی دستگاه نشود.

انواع دستگاه کارواش خانگی

کارواش سیار: کارواش سیار جریان معمولی آب را به فشار قوی تبدیل می کند و در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می شود. کارواش های صنعتی فشار بالاتری نسبت به دستگاه های خانگی دارد. آب ورودی به دستگاه هم سرد است و هم گرم. سطح هایی که دارای آلودگی و کثیفی بیشتر هستند با نیاز به ضدعفونی دارند از آب گرم استفاده می شود و برای سطوح معمولی می توان از آب سرد استفاده کرد.

این کارواش با دو نوع برق (الکترونیکی) و نوع دیگر با بنزین و سوخت فسیلی کار می کند. از آنجا که کارواش الکتریکی آلودگی ندارد برای محیط های بسته نیز مناسب و در دسترس تر است.

کارواش دستی: کارواش های دستی مقرون به صرفه تر بود و نیاز به هزینه کمتری دارند و استفاده از آن راحت تر است. در روش شست و شوی ماشین به روش دستی هر نقطه ای از ماشین را که بخواهیم می توانیم به راحتی بشوییم و برای شست و شوی گوشه کنارهای ماشین مشکلی نداریم چون به آسانی دست به تمامی قسمت های ماشین دسترسی دارد.

کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

کارواش خانگی برای از بین بردن آلودگی از سطوح مختلف کفایت می کند و تاثیر مثبتی در کاهش انرژی صرف شده توسط کاربر در حین نتیجه بهتر خواهد داشت.باعث می شود تمامی آلودگی ها از سطح کار برداشته شود و محیط تمیزی داشته باشیم.

کارواش خانگی چه معایبی دارد؟

یکی از معایب استفاده از کارواش خانگی ، آسیب به بدنه و سپر ماشین در اثر استفاده مدام و نظافت همیشگی ماشین با آن است .در واقع چون عملکرد کار کارواش خانگی بر اساس فشار آب است ، به همین دلیل پس از مرور زمان آسیب هایی به بدنه وارد می شود.

یکی از عیوب دیگر استفاده از کارواش خانگی ، برطرف نشدن لکه و ذرات ریز و پنهان روی ماشین است, و همچنین ماشین ضدعفونی نمیشود و فقط با فشار آب کثیفی ها را از بین میبرد .

با کارواش خانگی چرا باید خداحافظی کرد؟

یکی از اصلی ترین دلایل حذف استفاده از کارواش خانگی ، مصرف بی رویه آب در این دورانی کم با بحران کم آبیی روبه رو هستیم . در واقع کارواش سنتی و استفاده از کارواش خانگی باید از زندگی امروزه کاملا حذف شود تا کمی در صرفه جویی آب سهمی داشته باشیم .

یکی دیگر از دلایل دیگر ، همگام شدن با تکنولوژی و فناوری های به روزی مثل کارواش نانو است . جالب است بدانید یکی از خدماتی که روز به روز درخواست کننده بیشتری پیدا میکند ، خدمات کارواش نانو سیار است . اگر بخواهیم کارواش نانو را دقیق تر تعریف کنیم باید تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید .

یکی از مهمترین دلایل حذف کارواش خانگی و استفاده از کارواش آنلاین نانو ، سطح کیفیت شستشو است. در کارواش های سنتی واستفاده از کارواش خانگی ، علاوه بر اینکه خودرو با کیفیت بالایی شسته نمیشود بلکه ممکن است آسیب هایی که قبلا هم ذکر شد به وجود بیاورد .

در واقع پیشنهاد ما به کسانی که میخواهند از مزایا کارواش نانو که اصلی ترین آن بالا بودن سطح کیفیت شستشو است بهره مند شوند استفاده از همین نوع کارواش است .

چهارمین دلیل عدم استفاده از کارواش خانگی ، قیمت بالای آن است . میانگین قیمت دستگاه کارواش خانگی کمتر از ۲ میلیون تومان نیست ( اگر مدل نسبتا خوبی خریداری کنید) .

کارواش نانو را جایگزین کارواش خانگی کنید

که با یک حساب سرانگشتی متوجه میشویم استفاده از نانو علاوه بر اینکه مزایای زیادی را به همراه می آورد ، خیلی هم به صرفه تر است .

کارواش سیار جدیدترین نوع شستشوی خودرو به شمار می آید .

این روش شستشوی خودرو در واقع یک نوع از روش های کارواش بدون آب می باشد که با تجهیزات نانو اعم از اسپری نانو ، دستمال نانو و ..انجام میشود

در این روش شستشو ، علاوه بر تمیزی فوق العاده ، مواد نانو مانع از نفوذ ذرات و جرم های محیطی مانند کثیفی ، گرد و غبار و … و حتی آب بر روی سطح شده و خاصیت آبگریزی بر روی سطح ایجاد می کند.

چرا استفاده از کارواش نانو نسبت به خریداری کارواش خانگی پیشنهاد می شود ؟

• صرفه جویی در مصرف بی رویه آب

• کاهش آلودگی آب در اثر عدم ورود انواع آلاینده و کثیفی به درون سفره های زیرزمینی

• صرفه جویی در وقت و هزینه های غیر مستقیم

• بالا رفتن سطح کیفیت شستشو

• دوام بیشتر تمیزی خودرو

• ایجاد خاصیت ضدعفونی با محصولات نانو

• دارای خاصیت لکه بری و پاک کنندگی قوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *